Content

Sehening Damai

Tuesday, September 8, 2009
Chendering
Aku pun tak pasti ape yang dieorang bikin rumah camni...cam nak wat servivor punye rancangan jek...huhu....lantak leeee...


Perhentian
Sesat di Kuala Lumpur....hehehe...cam tajuk lagu la plak...haiyyaaaa...


Bas Iklan
Bas ni ler yang aku naik...lawatan lagiii.... asyik lawatan je keje aku...meriah betol laaaa...


Hujan...
Dalam bas pejabat agama terengganu...otw g K.L...lawtan r...pe lagi...


Dataran Shah Alam
Malam merdeka...macam2 adaaaa...


Tepi Jalan D KL
Mase ni aku boring...tunggu kompem booking bilik hotel...huh...tensionnnnn...


Roda
Roda ape ni pun aku sniri tak pasti...gambar ni aku amik mase g lawatan d new street times


Pokok Kecil
haaa...aku pun tatau ni pokok ape...hahaha...


Flower
Bunga yang aku snap kat bukit gantang hari tu...cantik maaa... bunga ni la...


Air Pancut D'IKIM
Ni kat ruang legar IKIM...bleh tahan jgk besaunye tempat dier...


Anak Orang 2
Tetiba ternampak...ape lagi...snap lerrr...tatau budak mane pon ni ha...


Anak Orang 1
comel betul budak nih...ni anak tuan empunya homestay kat bukit gantang...


Masjid Perak
yang ni same jugak la ngan masjid yang kat bawah tu


Senja
Masjid ni aku lupa plak name die...haha...korang pikir sniri le yeee...


Parking Basikal
Huhu...basikal pesen ape ntah ni...tp x pe la...janji cun...


Banner
Buat banner tuk maulidurrasul...


Bakul Tersisih
Ni ntah bakul makcik mane ntah nih...huhu...glamor la bakul ngko...


Masjid Di Perak
Ni masa lawatan pelajar diploma....iringi lawatan murid dari I.Q.T

0 comments: